We werken met een vast tarief voor de reguliere werkzaamheden. Afhankelijk van jouw bedrijfsvorm en activiteiten vallen daaronder:

  • Administratie verwerken;
  • BTW aangiften verzorgen;
  • Loonadministratie;
  • Jaarrekening;
  • Aangifte inkomstenbelasting;
  • Aangifte vennootschapsbelasting;
  • Periodiek overzicht van het resultaat;
  • Onze signalering op de belangrijke punten op het ondernemersgebied.

 

Onze pakketten zijn onderverdeeld in twee prijsklassen: Standaard of premium.

Standaard

Kleine eenmanszaak zonder personeel (minder dan 50 verkoop en inkoopfacturen per jaar)  met aangiften inkomstenbelasting € 600 ex btw

Eenmanszaak zonder personeel /Vof tussen de € 600 en € 2.000 ex btw per jaar.

Eenmanszaak met personeel /vof tussen de € 750 en € 2.500 ex btw per jaar.

Holding BV met alleen een deelneming € 425 ex btw per jaar.

Holding BV met DGA en management facturen. Wij regelen de management fee facturen over het jaar en zorgen dat de ‘papierstroom’ op gang blijft. Tussen de € 700 en 1.500 ex btw per jaar.

Werk BV, afhankelijk van het aantal facturen, de bankmutaties en complexiteit € 1.500 – € 6.000 per jaar.

Onder het standaardpakket vallen alle reguliere werkzaamheden. Je bent volledig verzorgd in alle administratieve en fiscale verplichtingen.

Premium

In deze optie controleren wij elektronische aanslagen, kijken wij met de belastingposities, signaleren wij op zaken die van belang zijn en is er ruimte om dit te bespreken. We denken mee met jou over de toekomst door middel van prognoses in resultaat en cashflow. Wij hebben regelmatig persoonlijk contact en fungeren als de sparringpartner en de externe controller.

Afhankelijk van de grootte van jouw onderneming en de wensen ligt het tarief tussen de € 500 en € 5.000 ex btw extra per jaar.

Maatwerk

Alles is bij ons maatwerk, kom eens langs voor een vrijblijvend gesprek.

×