Wat zeggen onze klanten?

Wat zeggen onze klanten?

'Vorig jaar in contact gekomen met Mariette en Kees nadat er onduidelijkheden waren over mijn administratie bij mijn toenmalige administratie kantoor (i.v.m. Reisbureauregeling wel of niet).

Na een ontzettend open / helder en informeel eerste gesprek ben ik overgestapt naar Amolé. Kees en Mariette hebben echt kennis van zaken, en waar zij het nog niet helemaal duidelijk weten, schakelen zij advies in, erg professioneel. Je merkt dat het hun eigen bedrijf is…. Hebben echt hart voor de klant en denken goed mee.


Pluspunten van Amolé vind ik:

  • Heldere prijsafspraken door vast tarief, het is dus duidelijk wat je qua kosten kan verwachten
  • Makkelijk bereikbaar bij vragen en een informele sfeer


'Als ik eerder van Amolé gehoord had, had ik vanaf het begin mijn administratie bij hen ondergebracht'.


Marielle Outshoorn

Eigenaresse VIP Tours Holland

'We zijn 2013 in contact gekomen met Amolé via ons loonadministratiekantoor AK-Saldo waar Amolé mee heeft samengewerkt.

Wij hebben voor Amolé gekozen vanwege het totaalaanbod. Amolé is een one-stop-shop. Wat zij zelf niet in huis hebben wordt opgepakt en doorgezet in hun netwerk. Amolé heeft ons al meteen in het begin uitstekend ondersteund met de reorganisatie en met een goede strategie voor de toekomst.

De werkwijze van Amolé is vooral die van korte lijnen en recht door zee communicatie. Adviseren, blijven meedenken (pro-actief) en ze zijn erg betrokken. Daar zijn wij erg over te spreken.

Verder vinden wij dat Amolé goed vooruit denkt, de juiste kennis in huis heeft en is initiatiefrijk door momenten van informatie te verstrekken voor haar klanten of zaken uit handen te nemen van de klant.


Ja, wij gaan ze zeker aanbevelen bij anderen.'


Caroline Kramer

Eigenaresse Decon Consultancy

'Kees en Mariëtte kwamen langs in de winkel om zich voor te stellen. Dat deden ze wel vaker vertelden zij om potentiële klanten te interesseren voor hun kantoor. Voordeel was dat de klant de gezichten er al bij had gezien. Voor mij was de prijs sowieso een reden om over te stappen. Mijn administratie was ondergebracht bij een groot bureau en dit kostte steeds meer geld terwijl het aantal uren aan uitbesteed werk steeds minder werd. Amolé doet de jaarrekening, de aangiften BTW en de aangiften inkomstenbelasting. De boekhouding doe ik zelf. Als ik vragen heb dan kan ik altijd bellen. Problemen worden opgelost.

Amolé is goed in wat ze doet en staat voor haar product. Er is veel kennis van zaken, ze zijn doortastend maar ook amicaal en laagdrempelig. Ze hebben voor mij veel stress weggenomen met alle administratieve zaken tegen een mooie prijs.


Ik ga in ieder geval nooit meer naar een ander administratie- / accountantskantoor. Aanraden zou ik ze ook zeker.'


Mieke du Crocq

Eigenaresse Meer dan Goed

'We hebben het kantoor van Mariëtte en Kees in roerige economische tijden leren kennen als zeer doortastend en enorm vinger aan de pols houdend.

Door de crisis was het een moeilijke tijd en door een aantal wisselingen van administrateurs waren het overzicht en verantwoordelijkheden niet altijd even duidelijk. In no time hadden ze alles op de rit, kwamen met goede adviezen en zorgden ervoor dat de fouten die gemaakt waren bij onze vorige accountant/boekhoud kantoor voor een deel teruggedraaid konden worden.


Onze salaris­administratie is ook overgenomen, waardoor nu alles veel beter loopt en er een duidelijk overzicht is. Mariëtte kijkt ook 3-maandelijks mee met onze administratie, waardoor er een goede controle is op de financiële boekhouding.


In het verleden hebben we bij een groot kantoor gezeten, waar je een nummer bent en het heeft enorme voordelen om bij een kleinere organisatie te zijn met korte lijnen.


Je ziet dat in de dienstverlening, de persoonlijke aanpak en een duidelijke visie. Ook buiten het werkterrein denken Mariëtte & Kees (ongevraagd, wel gewenst) mee. Ze denken out of the box of signaleren dingen die beter kunnen. Ze zijn ook niet te beroerd om extra uren in te zetten en zaken op tijd af te krijgen.


Er is een werkelijke interesse in ons bedrijf en het wel & wee wat de samenwerking zo enorm prettig maakt.'


Mark Valetin & Jessica Haije

Voormalig directie Kids & Zo

'Na advies aangevraagd te hebben werd mij Amolé aanbevolen. Vanaf het begin voelde ik mij welkom met mijn complexe situatie. Er werd doortastend doorgevraagd en bij elke mogelijkheid advies geleverd. Ze waren eerlijk bij onduidelijkheid en werden er gelijk oplossingen aangereikt. Dit heeft ervoor gezorgd dat niet alleen mijn zaken minder complex zijn geworden, maar dat ik met een gerust hart verder kan focussen op mijn bedrijven, en de financiële afregeling over kan laten aan de experts. Ik vermoed dat enige twijfels die u wellicht ervaart bij de keuze van een belasting en administratie kantoor zullen verdampen bij een laagdrempelig gesprek met zowel Mariëtte of Kees.'


Martijn Schirp

Schirp B.V. & High Existence

'Via het internet ben ik op zoek gegaan naar een kantoor dat op financieel, fiscaal en administratief gebied deskundig is en bovendien een goede service biedt. Het team van Amolé scoort hoog op alle punten. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde in het maatwerk dat geleverd wordt. Met Amolé heb ik een team deskundigen achter de hand dat met mij meedenkt en aandacht heeft voor de zaken die spelen in mijn bedrijf.'


Jeroen de Vogel

Beheerder Stichting Les Aan Huys

'Via mijn vrouw, die heeft een schoonheidssalon/permanente make-up salon aan huis en mijn zoon, die het logo van Amolé heeft gemaakt ben ik contact gekomen met Mariëtte. Van het een komt het ander.

Ik was ontevreden over mijn oude boekhoudkantoor en vertelde Mariëtte mijn verhaal. Het klikte gelijk en afspraak is daar afspraak. Daar houd ik van. Dus de boekhouding van de zaak bij Kees en Mariëtte ondergebracht. Het is meteen bevallen, geen moeilijke passages. Recht is recht enz. enz. Ze zijn bereid om iets op te pakken en goed af te handelen en daar zit je als ondernemer op te wachten.


Dan ga je toch met een vertrouwd gevoel op pad om jouw eigen ding te doen en Kees en Mariëtte doen hun ding. Ja, dat spreekt aan, dus tevreden klant. Daarom kan je ze goed aanbevelen bij anderen. (Kan een nadeel zijn). Als ze teveel klanten krijgen dan kan het zijn dat ze het contact met oude klanten verliezen, die gewend waren aan meer aandacht. Maar ik gun ze het beste, ik voel me goed bij Kees en Mariëtte.'


Rob Manvis

Eigenaar Pavex International

'Ik ben nu een paar maanden bij Amolé maar het voelt als langer. Het voelt vertrouwd, ze zijn professioneel en ik heb naar mijn gevoel de juiste partner voor mijn onderneming als het gaat om fiscale zaken.'


Jerrel van Eer

CRMSolver B.V.

'Amolé is zowel zakelijk als privé ons belastingadvies en administratiekantoor. Wij hebben een complexe situatie met grensoverschrijdende activiteiten, zowel zakelijk als privé. Mariëtte en Kees zijn zeer ter zake kundig en vullen elkaar bijzonder goed aan, ook qua vakgebied. Ze zijn professioneel, klantgedreven, denken pro-actief mee (ook, of zelfs nog meer, in corona tijd) en ‘ontzorgen’ een klant die niet dol is op administratie en belasting. Heldere prijsafspraken door vast tarief. Goede (en gebruiksvriendelijke) digitale tools waardoor administratie super makkelijk gemaakt wordt. En bij vragen goed bereikbaar en snel en goed antwoord. Kortom, een aanrader.'


Nicolette Wuring

MasterCXcare

'Amolé doet ook aan koude acquisitie en ik ben gebeld door Femke. Het klikte meteen in het gesprek. Ik was zelf nog zoekende naar een belastingadvies- en administratiekantoor (ik ben zelf in 2013 begonnen) heb ik het aan Amolé gegund.

De ervaring tot nu toe is dat zij netjes, accuraat en snel werken. Het is een klein bureau, hebben veel aandacht voor de klant en werken hard.


Ja, ik zou ze aanbevelen, dit heb ik ook al gedaan.'


Arnaud Heijmerink

Voormalig eigenaar franchise De Gouden Ton

'Ik werk sinds de start van Amolé BV met Mariëtte en Kees. Naast mijn particuliere aangifte inkomstenbelasting verzorgen zij de jaarlijkse aangifte van mijn stamrecht Ltd. Het contact met hen is steeds zeer persoonlijk en toch zakelijk. Als er een probleem is, zoeken ze proactief naar een oplossing. Ze leveren professionele kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.'


Marcel Vergeer

Ondanks dat ik een klein eenmansbedrijf heb is administratie niet iets waar ik gelukkig van word. Het leek eerst allemaal eenvoudig maar er kwam steeds meer bij kijken en begon ik steeds vaker te twijfelen of ik het wel juist deed. Omdat ik de tijd die ik kwijt was aan administratie beter wilde gebruiken voor m'n bedrijf en de stress die ik ervan had niet meer wilde, besloot ik over te stappen naar Amolé. Bij de eerste dag al een goede keuze. Ze hebben er alles aan gedaan om het 1e kwartaal dit jaar alsnog in orde te krijgen, ze reageren snel, zijn vriendelijke en enorm begripvol en behulpzaam. Als je het eenmaal door hebt loopt het systeem heel soepel. Er valt voor mij écht een last van mijn schouders.


Silke Visscher

Eigenaresse Geluk aan Tafel

'Amolé heeft voor ons, als eigenaren van een zo genoemd “kleinbedrijf”, financieel uiterst correct en adequate begeleid. De juistheid van handelen om de complexiteit waarin onze financiële situatie verkeerde te hebben ontrafeld verdient respect. Als adviseur heeft Amolé ons professionele service, met de kennis van nu en volgens de geldende wet en regelgeving, verleend. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden en recommanderen dan ook Amolé aan, als dienstverlenende adviseur voor het midden en kleinbedrijf.'


Frits Bonhof

Booij Holding B.V.

'Amolé doet ook aan koude acquisitie en ik ben gebeld door Femke. Het klikte meteen in het gesprek. Ik was zelf nog zoekende naar een belastingadvies- en administratiekantoor (ik ben zelf in 2013 begonnen) heb ik het aan Amolé gegund.

De ervaring tot nu toe is dat zij netjes, accuraat en snel werken. Het is een klein bureau, hebben veel aandacht voor de klant en werken hard.


Ja, ik zou ze aanbevelen, dit heb ik ook al gedaan.'


Arnaud Heijmerink

Voormalig eigenaar franchise De Gouden Ton

'Heel erg blij met kantoor Amolé als mijn boekhouder/belastingadviseur. Ontzettend fijne mensen om mee samen te werken. Ze geven je advies en denken proactief met je mee. Alles altijd op tijd en op orde. Duidelijke communicatie en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Een absolute aanrader!'


Virginia Grüter

Eigenaresse VVV Car Cleaning / Sales by Laverne

'Al jaren heel erg tevreden over Amolé. Denken altijd met je mee en nemen alle zorg uit handen. Heel fijn voor iemand zoals ik die erg slecht in cijfers is'.


Katja Mali

Eigenaresse Katja Mali Fotografie

'Al jaren klant bij mijn boekhouder Amole in Amstelveen en tot op de dag van vandaag nog steeds tevreden. Chill in omgang en klantvriendelijk.'


Donny Manvis

Inshape Tattoo's & Design

'Recently joined Amole and it has been very nice working with them. Very patient and always help me understand things even when I ask a million times :)' .


Teresa Seqi

BMS Security gezocht en gevonden: Amolé B.V.

Tijdens een fijn gesprek heb ik recent kennisgemaakt met Theresia en Mariëtte van Amolé, een jong en talentvol bedrijf voor financial services, fiscale en boekhoudkundige ondersteuning. Binnen een zeer korte tijd was het duidelijk: Amolé en BMS Security zitten op dezelfde golflengte. Beide bedrijven geloven in de kracht en inzet van een goed team, in het succes van samenwerken en in het proactief delen van kennis en ervaring.

Wie is Amolé en waar staat het bedrijf voor?
Het team van Amolé adviseert niet alleen, maar ondersteunt, luistert, denk mee, zoekt naar oplossingen en ontzorgt volledig bij financiële zaken.

Vele interessante prijzen zijn in de laatste jaren gewonnen door Amolé, zoals De Crowd Award in 2023.
Het team van Amolé ontzorgt de klanten maximaal door het geven van proactief en vakkundig advies. De samenwerking wordt door klanten beschreven als persoonlijk, professioneel en flexibel. "Ze zijn echt betrokken, pro-actief en zeer kundig. En ondanks hun gestage groei blijven ze persoonlijke aandacht geven”, stelt een klant.
Amolé en BMS Security een 'match made in heaven'.
Wij van BMS Security verheugen ons over de nieuwe samenwerking en zijn overtuigd van vele succesvolle jaren die komen!


Bulent Dogan

Eigenaar BMS Security

Share by: